21 de gener del 2011

HE DESCOBERT ALGUNA COSA IMPORTANT CALES NEGRES


En els meus inici amb la bici vaig tenir al principi molèsties als genolls(mala posició) amb les seves conseqüències en un possible desgast de cartílag. Per solucionar doncs em vaig posar cales speedplay de muntanya ja que va ser la meva primera bici que tenia, més endavant em vaig aficionar amb la bici de carretera i vaig posar pedals speedplay de carretera amb l'avantatge que tenies uns graus de rotació al peu que feia que flotés el genoll i que agafés el seu balanç natural o sigui (com una politxa que puja i baixa je,je).Més endavant canvio per look i trio la cala vermella que et donava uns graus menys són 9 º, després vaig agafar confiança i passo a unes cales grises de 4,5 graus.
Fins aquí tot bé però altre dia amb uns companys parlant de pedals em diu: jo porto cala negra, ostres !!! cala negra vol dir 0 º graus de moviment .Espera 't faig una consulta per allà i per allà i més enllà i em trobo que molt companys utilizen aquesta cala, punyefles, tot profesional els porta.
Hi han corredors de l'equip que els porta tota la vida!!!! eiiiiiiiii.
Ho haig de provar i he sortit a fer un entrenament capilar o fer capilares que en llenguatge planer vol dir estirar les cames.En un altre significat es " ir lento para llegar rapido " o a poc a poc de pulsacions per posar un exemple:
tenim un arbre ( el cor ) que quant més arrels(capilares ) tingui més fort suporta el vent(marxas), els vendavals (sèries), huracans (carreras).
El èxit esta en tenir molts capil lars sanguinis.

Amb el vent que fotia de cara poca cosa he tret fins i tot no m'ha donat temps de veure a:



dos " balas rojas " un era en Jordi Monraba que l'he reconegut, cla que ells portaven el vent de cul.
Temps de 1.57.00 hores
Continuo provant les cales negres.
55 kms
41 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada