14 de setembre del 2010

SENSE APRETAR GAIRE

Buscant les sensacions bones he sortit a fer un test amb alguna sèrie i espero recuperarlas per  aquest proper cap de setmana intens a Montornes del Vallés i Blanes(tots dos son circuits).
La sortida de Sant Antoni i passant per Llinars he vist un company del club Basolí en Javier Boza !!!Salutacions ¡¡¡¡ al final ens em reconegut,jeje tots dos.
He pujat Can Bordoi a ritme i a falta de 100 mts apretem i de moment bé, baixo fins a Dosrius i pujo Parpers i em trobo baixant el company del Club Cardedeu Marc Sanjaume i els seus alumnes darrera seu,jeje.
Faig el mateix a falta de 100 mts he apretat fins al cim del port i cop he baixat  fins al plà , he donat mitja volta i he tornat a puja Parpers i un cop he fet el cim em trobo a un altre company del Club Bikeromanes i que si no erru era en Pere Moyano que el vaig trobar ahir a la botiga d'en Santi Segú i per la conversa que vaig tenir diu que:  va guanyar a tota la colla de companys pujant el Port Pailheres (França) feia molt de temps que no el veia i ha començat a sortir amb bici (porta uns 2000 kms) i ja m'esta fent un repte amb la bici,jaja.
No canviarà mai.
La anecdota del dia , vull dir de la nit ha estat quant he tornat cap a casa he passat pel poble Cardedeu i en una parada d'un semafort a prop meu hi havia una moto amb el pilot i el copilot i com que portava alguna sèrie a sobre un cop s'ha posat verd(els colors del club), doncs gas a la burra i darrera de la moto, haig de dir que no tinc foto i no me'n recordo de la matricula(estava fosc per aquella hora i concetrat)però tinc a la noia que feia de copilot que me'n recordaré del seu somriure alegre( ja és díficil que una noia et faci això) mirant enrera i rient -reient (que pensava en aquell moment un tiu amb un llum al davant enfocant la seva silueta amb el maillot de mister potato)jaja.El pilot també ha fet un somriure molt gran, gràcies per esperar-me companys de la carretera.
Un moment de felicitat per a tots tres,jeje.
Temps de 1.56.00 hores distància de 52 kms, velocitat mitja de 26,8 kms/h, consum de un bidó.
153 dies d'entrenament.

4 comentaris:

  1. Jordi. la foto portes les ulleres al revés??? pq??? o sóc jo que no m'hi veig bé!!

    Vagi bé, campeón!

    ResponElimina
  2. si jordi estan al revés fet expresament son de la marca spiuk i es degut a que el pont està fet de goma i amb el temps s'ha trencat i millor es posar-les al reves tens un altre perspectiva de cara al vespre i veus tan de lluny com de prop,jaja.
    salut i kms.

    Com va anar la compra de les teves?

    ResponElimina
  3. Jordi, espero que vagi tot bé! A veure quan pedalem junts.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Que tal marc, a hores d'ara el tema esta cap a baix amb el ritme suau, i apunt de tancar la parada, espero que aviat company
    salut i kms.

    ResponElimina