16 d’agost del 2010

SORTIDA A RITME SUAU AMB ALGUNA COMPRA A MUNTBIKES (Arenys de Munt)

Avui he fet una volta pel maresme començo per Can Bordoi paso per Mataro per la N-II fins a Malgrat de Mar, canvi de sentit i passo per Sant Pol on m'endinso per l'interior fins al encreuament d'Arenys i baixo fins a la botiga.


l'altre cop que vaig venir el producte que ara torno a comprar es aquest gel d'àrnica , un bon producte i de passada



he provat aquest barreta de proteína que normalment totes son empalagoses i costen d' empassar
però aquesta estava mmmmmmmmmmmmmmm boníssima, té un altre textura i molt agradable a la boca.M'estic pensant de quedar-me una caixa,jeje.


També he agafat un Stimul que  l'Arnau m'ha tret de dubtes perque qualsevol producte que porti cafeína has de tenir em compte de beure molt de líquid (aigua) això està comprovat amb la carrera d'ahir a Malgrat on vaig pendra un mini red bull i la sensació de sed i raspera era constant.
s'ha de consumir quant falti pocs kms per la meta.



estan fent obres al poble de VAllgorguina en la carretera principal i et desvien per l'interior on hi han varis desnivell.Això durarà els propers 5 mesos i no ser si aquest arbres els treurant , tot sigui per fer un bon marge i voreres.
TEmps de 3.27.00 hores distància de 85 kms,consum d' un bidó, una coca cola, 1 barreta de proteina,1 emule bar.
143 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada