19 d’agost del 2010

JA TINC LES OPTICAS PER LES ULLERES GOGGLE I LES BARRETES PROTEICAS DE NUTRISPORT(VAINILLA&COOKIES)


Amb el descans d' ahir tenia que fer un parell de gestions per avui i com no he mirat el temps en viu i m'assembla que no plourà.

havia deixat unes optiques a una botiga de Granollers, en concret son les ulleres goggle perquè em posessin uns vidres graduats el dia 13 d'agost les hi vaig deixà i calia recollir-les.Doncs fem una estirada amb la burra.


ara si que veig bé.


els dijous sempre hi ha mercat a Granollers, amb compte he anat sortejant els vianants.He fet una volta fins arribar-me a un altre botiga de Muntbikes de Arenys de Munt

tenia que emportar-me una de les barretes més bones que he provat de composició proteica amb gust de Vainilla i cookies es una barreta nova i que ha sortit al mercat fa poc i només la tenen ells.He investigat per la xarxa d'internet i no està en lloc,jeje.Si voleu provarla només cal esperar uns dies ja que he fet un acte de compra compulsiva i no em queda ni una.mmmmmmmmmmmmmmmm!!!bonissima¡¡¡¡¡¡¡¡


el problema ha estat on posar-les doncs en el bidó cal  també  aporfitar-lo hi posar coses solides.La tornada ha estat una mica assedegat, quina sed!!!!!!

entre que les butxaques del maillot les tenia plenes de barretes i pujant Collsecreu cada cop que m'aixecava del seient semblava que anés botant(barreta amunt - barreta avall) 16 unitats


es la meva perdició, hauré de moderar-me en el consum d' aquesta barreta.

Temps de 3.19.00 hores distància de 93 kms, velocitat mitja de 28 kms/h, consum de un bidó, un powergel.
145 dies d'entrenament.

1 comentari:

  1. Salud Jordi.
    Te tienes que pasar a las barritas de cereales con avellanas de Hero "muesly" y las venden en cualquier tienda.
    Ya las conoces, cajas de 6 te cuesta menos que una proteica, seguro.
    Los flojillos nos drogamos con esto.
    Tambien una vez a la semana nos entubamos una butifarrilla.
    Hay que echarle grasa al cuerpo, sino ¿que vamos a quemar?
    Debe ser por esto por lo que no tiramos.
    Guárdate 6 ó 7 para corrò que este año vamos a menear esa clasificación.

    ResponElimina