21 de maig del 2010

VISITA A LA BOTIGA DE BICICLETES SEGÚ : COMPRA DE TUBULARS

Ja porto 3 punxades de tubulars durant aquest any no està malament encara que han estat uns per desgast de kms i altres per no saber el  motiu potser mal estat de la carretera per on he entrenat(baixada del Turó d L'home,circuit de Catalunya). Doncs bé he anat a fer una visita amb bici a la Botiga Segú de les Franqueses del Vallés i l'etapa d'avui la faré com les pelicules de Quentin Tarantino començo per l'episodi final
marcas que comercialitza

Entro i :
que hi ha algú , toc,toc!!!
si clà estava atenent a un client, que tal bé, es en Santi Segú ens dona suport des del Club i també a la Categoria Master-40. Parlem del tubulars que utilitzo son Vittoria Evo Cx 21 mm 320 tpi color vermell-negre amb stock actualment ja que fa uns dies li vaig encomanà uns quants.Aprofitem per parlà de components de la meva bici concretament les rodes que porto i la sorpresa que té en Santi al sospesà la bici, que lleugera !!! ji,ji.en alguna cosa s'ha de nota la forma que tinc per que amb la meva genètica ho tinc cru, en canvi a ell no li cal en uns quants entreno agafa la "super forma " és Supersanti.
Alhora que haig d' emportar-me els tubulars a sobre l' esquena i m'aconsella que els porti com antigament es feia que és fer un 8 amb el tubulars i posat com una motxilla l'esquena.
Tot a punt i em despedeixo no sense abans pendre una visió de la nova botiga que té actualment

me'n vaig de la botiga camí del meu poble

porto dos tubulars a l'esquena
pasem a l'escena inicial com el guió de Quentin Tarantino
He sortit de Sant Antoni passant per LLinars,Cardedeu,Sant Agnés ,La roca, Vilanova del Valles i per aquí he buscat
la carretera de Valldoriof per on passarà la carrera master 40 aquest  Diumenge(G.P.Vilassar de Mar)
no havia passat mai i em feia il-lusió anar-hi
 girem a la dreta
girem a la dreta
es una carretera amb 4 kms i alguna inclinació fins a la Torreta
un company que segons posa en el maillot es un bomber de Barcelona
ara pugem una mica
agafo la variant per anar a Cardedeu
em desvio a l'esquerra ja que passo a l'altre carretera que va a les Franqueses del Vallés
gir a l'esquerra i m'en vaig a la botiga d'en Santi i un cop recollit els tubulars per la mateixa carretera fins a Cànoves i Sant Antoni
final de la Etapa amb un temps de 2.09.00 hores, distància de 58 kms, velocitat mitja de 27kms/h, despesa de 578k consum de un bidó.
104 dies d'entrenament.

3 comentaris:

  1. uhiiiiiiiiii ¡¡¡¡
    El origen del Lado Oscuro, el Topo Verde, la casa matriz.

    Muy buena gente todos los del Segú.

    Si Señor¡

    Da gusto ir con ellos, auque me hagan sudar.

    El pinchazo del circuit con la de metralla, restos de todo tipo que había en el asfalto, mas que pinchazo sería rajada.

    ResponElimina
  2. Scorpi es la manera de entrenar bien y mejor,ji.Puede ser con la goma que hay en el circuito pase esto.
    Que tengas una buena marcha en Terres de l'aigua y cuidado subiendo y bajando en el ultimo tramo de la Ermita de Riells que han puesto un asfalto pesimo y resbaladizo.
    slut i kms.

    ResponElimina
  3. Globero cuanto t ha clavado x los tubulares.

    ResponElimina