21 de febrer del 2010

AVUI SORTIDA EN SOLITARI DE LLARGA DISTANCIA(178 kms) I AMB EL COMPANY "HOME DEL MALL"


Ver mapa más grande
els càlculs en el google maps posava 194 kms, però a mi no!!!!
Doncs avui he aprofitat per fer una sortida on poder esprémer al màxim perque tenia les piles cargades ja que  ahir en el  circuit van sortir 30 minuts d'escalfament. He estat mirant per on passar i ostres a la pàgina del meus amics MUNTBIKES  coincidia a fer-la des de Tossa i fer la resta fins casa, dit i fet.
En tota la sortida no he vist a cap grupet i cap ajuda de ningú, quina pena!!!.Sortim de Sant Antoni de Vilamajor,sant celoni,hostaric(mir-ho com estan les obres)
abans d'això quin carretera més neta sense cotxes, gas !!
Van lents de la ùltima foto estava de color terra , i ara color asfalt.

paso per maçanet i em desvio per anar a lloret de mar, i
el primer "negrito" anant en bici sense mans, quin estil ,no he tingut temps de millorà la foto, tenia pressa,fiuuuu
a lloret he parat per culpa del semàfor però qui hi ha allà davant, espero!!
segon "negrito" i més abrigat que mai, fa fred, bastant fred.
Sortint del poble i pujada
Com està la mar, ben plana, com un plat, i quin sòl.
arribo  a Tossa i em desvio per ana a

pujant terranegra, baixo el port i em trobo ja a llagostera
sempre seguint cap a girona, en un moment em pensava que m´havia equivocat,ji
el carrilet amb els beteterusss
aquí ha estat on he tingut un canvi de ritme , o més ben dit , m´he trobat disfressat de vent pestós en la cara a el senyor "home del mall" que m´ha acompayat fins a casa ,i també  fins i tot a les baixades, qui tiu, ni corre hem deixava, fava, i més fava.
després passo per riudarenes, i penso l'home del temps ha fallat, quina sort , ho faig amb pluja i ...............?
quin entreno.
en direcció arbúcies hi viu en Beni, però vaig a una velocitat de 20-22  i no puc, el meu limitador està aquí.
 la frase a on està el límit? ara ja ho sé amb el company " mall" toc, toc.
ja queda menys,i la meva cara ho diu tot!!!
la carretera la veig de un altre manera
però , m'animo amb una altre vista espectacular!!!
ja estic a casa i em despedeixo del meu amic "home del mall"
temps de 6 hores i 26 minuts, velocitat mitja de 27,6 kms/h, 178 kms, consum de un bidó,una coca cola,una aigua petita,un mule bar, barreta de sèsam, un kit kat xocolata.
58 dies d'entrenament.

2 comentaris:

  1. Hola Jordi,

    Apenas te conozco pero también formo una pequeña parte de tu foro, muy bueno por cierto, has conseguido que quede "enganchado" de el, es ilustrativo y muy ameno y perfecto para los " enfermos " de este medio de transporte.
    Mereces mi admiración con los entrenos que te metees entre pecho y espalda y no digamos nada del tema rodillos...Aprovecho para realizarte una pequeña consulta...La carrera delo Domingo, la social interclubs...podemos ir todos? es decir, que solo puedan ir los clubs invitados o todos en general...Gracias y un saludo.

    ResponElimina
  2. hola enrique,,

    gracias por tu apoyo, al menos soy uno de los que explico lo que hago entre los ciclistas porque hay algunos que dicen " yo no entreno y despues lo ves en la carretera" jaja.
    a tu consulta decirte que pueden ir los cicloturistas y ciclistas con licencia,yo compite a las 10 horas en categoria v40,v50,v60, pero si quieres más información te dejo el link de la gente que organitza y presenta la carrera allí verás toda la información.
    http://ccp1930.blogspot.com/

    No vemos el domingo
    un saludo ,salut y bici.

    ResponElimina