22 de setembre del 2013

Sortida amb el club Ciclista Sant Celoni

Avui he aprofitat per fer una sortida tranquila amb la penya de Sant Celoni. Ja que la colla ciclista  no van a " full" per la carretera. El seu horari es a les 8 h. Han fet la sortida en direcció a Sant Coloma de Farners. Per la meva part m'he adelantat a un ritme xino xano. Els he trobat a Riudarenes. La seva parada es el restaurant el Gabatxo. Allà no he volgut entaular-me perque després em costa d'arrenca. He continuat amb la meva ruta.
Salutacions!! 

 Mentres ells es mengen la butifarra amb pa i tomàquet jo he agafat el meu esmorza a Anglés. Una nova pastisseria. He provat un producte de cabell d'angel.
 Preu de 1.40 euros i bó de pendra. A la pujada a Osor una carabana de cotxes de competició tunejats m'han espantat. Sense previ avís he escoltat el soroll i quan han adelantat el seu rebujo de que no salto la valla. Malparits. La discoteca estava posada en el tubs d'escapament i una denuncia hauria caigut si ho arribo a filmar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada