17 d’agost del 2013

Pujada a MARE DE DEU DEL MONT des de Verges

Quina diada la que ens ha agafat a tota la colla aquí presents. Per allà Verges em sortit puntuals sobre les 8.am del matí a fer una ruta que organitza cada any el company Amadeu Gordo. Com diu ell:
Com cada any la surtida surtirem de Verges i anirem amb grupeta fins a peu de port, llavors cada un que fagi el que pogui, a dalt ens esperem fins l'ultim i llavors anirem a esmorçar a Esponella i despres Deu dirà.
Doncs el deu del temps no ens ha respectat al comença. Només es porta 35 minuts i la cosa que es complica amb un degoteix i després en forma de pluja intensa que feia de pensa i dir. Em torno. Això li sumes dues puntaxes de 15 minuts entre un i l'altre. Al encreument de N-II de Orriols la meitat de la grupeta ha donat mitja volta. Jo de valent tiro endavant. La pluja no em deixa veure la carretera.Un cop ben mullats a Esponellà la cosa s'ha aclarit. I em fet la pujada xino xano per alguns i per d'altres en plan crono. En alguna corba he derrapat de l'aigua de la pluja. Al cim reagrupament i avituallament. Després un bon entrepà , cafe i pastes i cap a Verges. El ritme maricon l'últim. Com de costum he punxat a falta de pocs km. La solució un Co d'aire i fins a meta.


Nota: la meitat que no l'ha feta ha tingut remordiments i mentres estem fen l'entrepà sobre les 12 h. El escamot que puja a fer el cim.Acabo tocat però content.Salutacions a la grupeta i el cotxe d'assitència conduit per Enric Pratginestós. Un gràcies per l'aportació de begudes i queviures i material de recanvi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada