25 d’agost del 2013

Ensurt a la carretera

Sortida matinera. A les 7.15 h des de Sant Antoni fins a LLinars del Vallés transito a un ritme suau.A l'entrada de Llinars i ha un baden i tot seguit hi ha una rotonda. M'aproximo a uns 150 mts. Miro enrera i veig uns llums d'un vehicle a la llunyania. Es de dia. Estic a 100 mts, a 50 mts i 20 mts. Estic al carril dret.Al mig. Aprop del obstacle quan escolto una frenada. Veig un Bmw de color vermell es cola i entra al baden per l'esquerra. Invadeix el carril contrari. Salta el cotxe. Guinyola els baixos i perd varis troços de plàstic del Bmw. Va passat de velocitat. 1ª imprudencia. Quasi es menja una senya de color blava que indica amb un fletxa per on fer la rotonda. Amb l'esquiva que fa el conductor i que va borratxo fa la rotonda per l'esquerra i es queda parat a mig camí del cercle. Esta de cara contra mi.  



Paso jo i em pita amb el clàxon. Li faig un gest amb la mà que està boig. 2ª improdencia. Em podia haber aixefat i matar-me. Tota la grupeta de joves ficat allà en el Bmw. Borratxos. Segú. No paro. Que hauria aconseguit?. Cada dia tinc més cla que necessito una càmara de filmà. Això no pot queda " impune ". Un jutge acepta aquesta prova i es pot fer la denuncia contra aquest energument. Sino tens això es la paraula d' un contra l'altre. En el meu poble estant de festa major. Un síntoma d'aquestes desgracies. El meu fallo es no haber agafat la matricula per si algun dia me'l trobo i li rebento les quatre rodes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada