18 de juliol del 2013

L'imprescindible de portar en el mallot

Recordo aquests productes el dia en què algun bitxo volador ja sigui vespa, abellot, o abella em pica. Amb la seva punxa enganxat al cul s'aproxima a gran velocitat. Tant és en quina direcció. La hòstia se la troba davant meu. S'enganxa al meu mallot o s'infiltra dins del casc. A vegades no porto el mocador o turbant i Zasssss deixa el seu còmode lloc elevant-se amb el seu aleteig. Arrenca el vol des del meu pleg " mixelin "no sense abans donant una empenta amb el seu punxó. Un bon coixí que serveix com impulsador i seguir la seva marxa voladora. A per la següent victima.
El Golpium stick porta àrnica i serveix com anti-inflamatori. Es posa en segona posició.
El After Bite porta amoniac que aminora el dolor de la picada. Es posa en primer lloc.
Una anècdota que va succeir en la pujada a Collsacreu. Vaig amb un company sense mocador al cap i ataca el bitxo.Picada.Em trec el casc i sense voler se'm cau les ulleres al terra. El company avisa del objecte amb gesticulacions de mans i de boca al cotxe que s'aproxima. Com a conductor lo normal es fer una esquiva de qualsevol incidència a la carretera. No saps que és. Doncs el fill de p. em trepitja el producte. A pendra pel cul les lents. La montura com que és flexible no li passa res. Rebo dos cops morals. La picada i les ulleres.
Solucions: porta les ulleres per dintre de les tires que subjecte el casc i tenir al mallot aquest productes.
No saps mai quant s'han d' utilitzà. En la taula de classificacions ja porto un 3 en l' haber. 

2 comentaris:

  1. Osti tu quina putada a mi fa tres setmanes tambè em va picar una bèstia a la cama espero que tot estigui bé..
    ens veiem pedalant..

    ResponElimina
  2. Ja saps sempre es porta estris com aquest per si les bestioles ataquen a sac.Salutacionx

    ResponElimina