24 d’abril del 2013

Runtastic porta dues noves aplicacions destinades per al ciclisme de carretera i de muntanya

Pels qui tenen un bon mòvil (jo encara tinc un de fa molts anys) poden provar aquest app en la botiga de google play que es diu RUNTASTIC.
Son dues noves aplicacions dissenyades específicament per a ciclistes. Es tracten de Runtastic Road Bike destinada per al ciclisme de carretera, i Runtastic Mountain Bike per al ciclisme de muntanya.
Ambdues aplicacions són pràcticament iguals i molt similars a l'aplicació general Runtastic per a tots els esports. Hi ha dues versions, una gratuïta molt reduïda en funcionalitats i una versió completa de pagament. La versió gratuïta de Runtastic Road Bike i Runtastic Mountain Bike ens permet fer el mateix que en la versió gratuïta de Runtastic, és a dir, poder gravar els nostres recorreguts i saber la durada, distància recorreguda, l'elevació (guanyada i perduda), les calories consumides , el ritme i les velocitats durant tot el recorregut.

Runtastic Mountain Bike y Road Bike
En les versions de pagament (4,99 euros) trobem les noves funcions i exclusives per mesurar la cadència (pedalades per minut) gràcies a un accessori addicional que costa 59,99 €, els mapes offline, conèixer el grau i taxa d'ascens, i un cercador de rutes. La diferència entre Runtastic Road Bike i Runtastic Mountain Bike està en el seu cercador, mostrant cada aplicació les rutes especifiques per a la seva modalitat, en la resta són iguals.
Runtastic Mountain Bike
Font: Runtastic Mountain Bike | Runtastic Road Bike

2 comentaris:

  1. Jordi, si abans de sortir tinc que engegar Strava, Runtastic, Endomondo, Sport-tracker, Bkool, etc............
    em tornaré boig. Per tant, seguiré fidel per molt temps a Strava que dona molt de joc amb els segments que tenim per la zona no????. Per cert, ahir a Sant Pol Climb on tu i jo havíem estat KOM, rera els MuntBikeros "cabrons" :-) vaig fer el que penso serà el meu tope de sempre. La mare que els va parir i això que al final vaig llepar una mica. A les meves velleses fent els millors temps de sempre. Abans no es corria tant.

    Apa-li campió, nari nant.........
    Quimet.

    ResponElimina
  2. Si kim cal gaudir d'aquest esport. El teu límit ets tu mateix.Competeixes per millorar-te. Lo demés és superficial.Salutacions

    ResponElimina