12 de febrer del 2013

Rodant un espot publicitari

Tot pujant des del mirador del Montseny en direcció al Turó de L'home em trobo en les primeres corbes a un tio aparcat amb seu tot terreny i en la mà un wal-ki tal-ki. Diu: Me copias que puja un ciclista. Que passa? xino xano amunt. Un bon dia que fa amb overbooking de gent.Trobo un vehicle amb una càmara en perspetiva enganxat al sostre del capó en un revolt. Sembla una grua amb el seu telefèric. Baixa un jeep flollat avall de color blanc. Continuo.

A mig camí la parafernalia d'un parell de furgonetes a la vorera de la carretera i - + 10 persones allà. Una noia que aguanta un rètol de STOP ajupida al terra. Un altre tio amb wal-ki tal-ki. Diu: Que puja la bicicleta.
A l' esplanada del parking i a tres quilòmetres del cim paro. Un tiu em pregunta que si pujo o dono mitja volta. Agafo la segona opció. Em diu que estan rodant un spot publicitari. I la meva pregunta: De quina marca es tracta? no diu ni muuuuuuuuuuuuu. Només m'indica el model amb el dit. QUE QUINA MARCA I MODEL PENSEU VOSALTRES QUE ES¿?

Gran dilema, espero veure-ho per la tele, jaja. Aquest paio em pregunta si trigaré molt en baixa. Li dic 5 minuts. Vale. Wal-ki: Baixarà dintre de pocs minuts el ciclista. Tot controlat. S'acosta la hora de dinar i potser em trobo algú que puja.Em poso el parapent i avall. A mig camí de baixada i els frenos que grinyolen. El cotxe que porta la càmara em passa aprop. Pujava. Té gana. Freno més avall en sec perquè la noia del rètol STOP em diu que pari. Hi ha moviment de gent. Li pregunto quin model de cotxe i em diu: Si un jeep de color blanc i ni muuuuuuuu. Hi ha confidencialitat. Secrets.

2 comentaris:

  1. Ostias nen


    Un martes del mes de febrero subiendo al Turo de l'Home.

    Que grande

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina