18 de febrer del 2013

Els quatre integrants de Banyoles

La familia de companys ciclistes que vam disputar la Social a Banyoles al complert. Faig un apunt i seguit amb la crònica del pare Francesc Catalan envers al equip Rcb Begues, el seu fill i la qüestió de l'inscripció de la Xallenge.

FRANCESC DIU:

Hola companys,
Abans que res deixeu-me felicitar al Jose Madrigal pels seus resultats a les socials de La canonja, em trec el barret. Deus seu com un mal de cap per a molts èlit i M30, enhorabona campió.
En Jordi i jo també em fet alguna cursa per Girona però amb resultats més modestos.
Deixeu-me dir-vos que avui el meu fill Eloi s'ha estrenat com a cadet i tot i haver disputat 20km menys que nosaltres ha arribat trepitjant-me els talons i ha fet el 4rt de cadets. Li hauré de posar més pes a la bici per que no corri tant.

Ahir en Jordi i jo vam anar a la reunió de Veterans. Us en faig cinc cèntims:
- Inscripcions anticipades -->manifestem el nostre desacord i decidim NO apuntar-nos on-line sinó el mateix dia de la cursa com fins ara. Tot i que a la normativa que han penjat a la web de la federació diu que hi haurà un recàrrec, això no es així ja que es potestat de l'entitat organitzadora (els clubs) fer-ho o no. L'única nota discordant la va posar en Paco, el president del Montornès. 
- Xips --> Caduquen l'1 d'abril i per tant per a la cursa de La Cellera el dia 21 d'abril es quan l'haurem d'activar i s'haurà de pagar. Com que s'estan negociant els xips de totes les categories juntes, s'intentarà que el preu sigui el més ajustat possible (presumiblement rondarà els 20€ com aquest any). Per tant els xips funcionaran per a les curses anteriors a la de la Cellera.
- Dorsals --> els tinc jo i us els donaré diumenge a Barcelona. El pack es composa de 2 dorsals per al miallot, 1 per a la bici, 2 brides i 8 imperdibles (no se perquè li diuen imperdibles si sempre es perden :)

Ve companys, ens veiem diumenge. Vaig a fer el sopar que ja es hora.
Una abraçada
Francesc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada