7 de gener de 2013

Espero la primera analítica de sang 2013

Haig de fer els deures ben fets i començo en saber com estic del meu punt feble que es el col.lesterol.Quin dilema per si surt un asterisc.Falta saber la comparativa entre l'any 2012 i el nou 2013.
A l'espera del nou resultat 2013.
En la sortida d'avui em trobo a dos companys en Pere Riu i Sergi al poble Argentona. En el comiat en una rotonda escolto en Sergi que diu " que no veus la mà?". Tot s'ha de dir perquè la circulació viaria del cotxes no fan cas ni dels gestos ni gesticulacions del ciclista en la manera de realitzar els girs cap a l'esquerra o dreta segons on jo vulgui anar. Encara que obris el braç e indiquis el moviment el vehicle assessí espera fins últim moment. Frena tard i fora de temps.
També denuncio el mal estat del vorals amb vidres i demés restes organiques.Al pas per la variant hi havia una brigada que neteja el voral amb bosses de color groc tirats al terra.Han netejat? em trobo encara amb una bossa d'escombraries rebentada i desperdigada els aliments continguts i una corretja de distribució a terra.Han fet la feina ben feta? en la propera passada sabré si és cert o no.

Vint dies d'entreno.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada