19 de gener del 2013

Amb sol i pluja

No tenia cla l'entrenament d'avui. Me llevat i el cel estava tapat. La part de Girona estava millor.En camí cap a Cardedeu queien quatre gotes.Vaig a fer la sortida amb la colla dels dissabtes. Poques unitats i canvi de plans segon la ruta que publica cada setmana en David Alier. Avui està al llit.Una colla de 7 companys en direcció Sant Celoni on ens em quedat 4 : Francesc , Cristian , Uri, Jo. A Tordera tot i fer sol em quedo enfangat de dalt a baix.Tot xupant roda d'en Goeere.
Anem a fer una drecera pel mig de Palafolls i sortin a la N-II. Ara aprop del mar i vent de cara fins a Mataró.
 Jo estic cansant i plego.Els tres companys van a Alella i fer Font de Cera. No sé si els hi ha caigut una bona pluja. Em toca rebre fins a casa quatre gotes més. S'escau una bona feinada  en la rentada de roba bruta de culot,maillot i bici.
Trenta dies d'entreno.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada