30 de desembre del 2012

Acabat

Ara ja sé quin temps farà avui segons el meteocat. S'anuncia vent fort del sr.Mestral.Amb aquesta previsió em faig la ruta durant la primera part on tingui l'empenta darrera meu. Després ja serà " otro cantar ".
Doncs la sortida ha estat ni fu ni fa amb el vent. Jo que esperava un patir de valent.El que si he notat ja que estic a les últimes.El cul no sé on posar-lo i les cames son de xiclet. Els braços son de goma i els dits dels peus ja no m'arriva la sang.
La parada habitual a Malgrat.Un cafè 1,10e i un botellin d'aigua 1.15 euros.De postres un plàtan.
Salutacions a Cristian Collados, Tomas nickys i Lluis Andreu.

Tretze dies d'entreno.

3 comentaris:

  1. Los que te chillaron en la Costa en sentido contrario era el Cardedeu junto con el Granollers.

    Buen año 2013 a todos

    ResponElimina
  2. Jordi tu como el mono no escucha, no ve, no contesta.Jordi.... Nada se ha quedado congelado,es broma que tengas un.FELIZ 2013 y salud.M&G

    ResponElimina