17 de novembre del 2012

Em mullo

Amb ganes de compartir anècdotes amb la grupeta dels dissabtes i amb una ullada al meteocat. Suspeso l'idea de no sortir. Una fina pluja em dona la benvinguda al obrir la porta de casa. La previsió es poca aigua. Fiasco. 
 Uns 13 ciclistes. Mal número. Un malestruc.La sortida es porta bé.No plou.El terra mullat.Endavant el pilot.
Una cua de cotxes passat Canada park. Accident important.El cel ha dit obrim l'aixeta i de la ruta planificada es cancela. A Vallgorguina es dona mitja volta. Negats d'aigua. Em plora els ulls.Em salpica les petites gotes. Es multiplica per mil.De rebot m'espera el fang de la roda del darrera que em precedeix.El meu pensament és direcció a Sant Antoni i directament a la dutxa.Ara tinc la feina feta de casa. Una bona rentada al culot, mallot,guants,xubasquero i a burra.Més l'estesa de tot plegat perquè s'assequi.
I demà repeteixo l'operació?
No em fio de l'home del temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada