28 d’octubre del 2012

Participo en la Muntbikes 2012

Amb el sopar de Veterans de la Xallenge de Carretera fet ahir a Santa Susanna calia fer una cremada de greixos. Hi havia bufett lliure i els plats volaven. Canvio de xip i passo de roda prima a roda gruixuda. Primera presa de contacte amb la btt.No he agafat en tot l'any o en varis anys. M'agafo els pedals de carretera i cales i les poso en la Giant de carbono amb v-brake.
M'adono que no he posat l'alarma al despertador i sí al canvi d'horari.Son les 8 del matí i m'afanyo amb els preparatius.A les 8.45h tocades ja estic en la població d' Arenys de Munt. Molts companys de tot tipus i amb bones màquines. La nit pasada per aquest lloc en el canal 3/24 s'anuncia que alguns cotxes han estat arrosegats per la pluja / riuada. Gran feina el que han fet els organitzadors escampant sorra i adequació per l' afluencia de participants i públics.S'anuncia uns - + 600 beteterus. Toc de les campanes i escolto xiulets.Fred al cos. Motos en marxa i gassssssss.
 Els primers metres amb tanta sorra cal estar al loro de no caure i sobretot amb el xip.Espero el soroll maleít que alerta del teu objectiu.Tot a una pota i vaig fent.
 No competeixo i gaudeixo del paisatge.Tota novetat em sorprén.Feia molts anys que no corria en aquesta modalitat.
 Adoro l'asfalt i per aquí vaig.
 Primer semàfor que passo i la muntanya ens espera. I que millor dit. Una cua d'escandol.Com tota prova suposa que al principi es fa el tap i cal tira de la cadena.Bé sense paper i aprentant el cul.
 Feina tinc amb el pedals de carretera. S'enganxa la sorra humida i escombro amb la mà.Es el que hi ha.De públic fins a cavalls que gaudeixen al nostre pas.
 Un problema no resolt d'aquest company.Psssssssss i em recordo que porto una càmara per si punxo el tubeless.Espero que no.
 Un nou company Giant que he trobat. Es el coach CHEMA que anima a tots amb un surtiment de paraules que m'han posat la pell de gallina i un gran somriure.Fitxat company
 M'agraeix el gest amb una foto per a mi.Gràcies per la teva simpatia company , salutacions  
 El terreny es sinuos amb pujada per davant i baixades amb corriols. Una bona ruta variada i ben senyalitzada de tires de plàstic color blanc i vermell. Una ajuda de voluntaris entre grans i petits fan un èxit d'aquesta pedalada Muntbikes..
 En les baixades escolto varis sorolls com la falta d'aire en la forquilla i la falta de greix en el trinquet de la roda del darrera.Arribo sense caure i sense cap punxada.Enhorabona.Prova superada.
 Arribada i moltes carpes amb bon material.En primer lloc trobada de companys. 
 Edu de Rocabikes al centre que es fot l'entrepà. El meu s'esta nyam-nyam.
 La felicitat amb un bon aliment català.La senyora em diu que no hi ha postres a una pregunta meva, jaja.
 Afegeixen unes quantes pizzes al plan dinar.
 Uns que entrenen per carretera com en Jose Serrano de Freebike.Entrena quatres hores i dos al bar segons el seu company d'escapades, jeje (Li falta un objectiu).Albert Bañeres que dona competició al equip Muntbikes.
 Ignasi Calls amb una pota literalment s'ha afegit a la carrera i la seva pota lefty li feia de suport.Gran company.
 Un dels grans ànima d'aquest Event. Arnau Rebollo.
Un raig de llum és un indicador d'aquí estic parlant
 El guanyador de la pedalada curta en Rafa. Representa la marca Scott en varis paísos.
Un Sergio àlias el Vasco, per com pedala, jeje.Espera el seu company i espera i espera.Que millor a la calor del sol.Salutacions
 Els primers en sortir en el toc de campanes han estat aquesta parella.Sergio em diu que " a on van a primera línea? " segur que se la foten amb la sorra que hi havia.Efectivament cauen.
 Dos companys més a la vista en Sergi a l'esquerra i Pere. Equip Salicrú de master30 i èlit.
 Molt bona marca que utilitzo Nutrisport.Barretes boníssimes.
El meu dorsal 503 no ha estat guanyador i en Sergio li ha tocat l'apartat altres obsequis.
 Un del més feliços ha estat ell no sé el seu nom. Li han robat dues bicis fa poc i ha estat tocat pel premi.
Felicitats i que no s'ho creia.Els més desafortunats tenen la seva recompensa.
Dorsal 322 li toca un Navigator:
 http://popriu.blogspot.com.es/2012/10/un-nou-gps-es-diu-twonav-ultra.html
Les classificacions a :http://www.albecam.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada