14 d’octubre del 2012

Esmorzo amb la penya ciclista de Cardedeu

Avui em venia de gust fer una sortida inclós un esmorzar amb la colla ciclista de Cardedeu. Es surt des de la plaça alzina amb els companys scorpy, Andy, Gabriel, Manoli i Jordi(dos). Tots xino xano direcció al restaurant.

 La parella Manoli / Gabriel no paren ni ha fer un mos(parada a Sant Cebria de Vallalta). Agafen la directa cap a Sant Pol a Tordera a fer la volteta.Salutacions quan he acabat la ronda a Cardedeu també me'ls he trobat a l'entrada del poble.
 Feia fresca i la pujada a Collsacreu ens em escalfat una mica. No hi ha cursa però uns companys de Barcelona monten una ruta amb la logistica ben preparada.
 Aquests ciclistes de ciutat gaudeixen d'allò més i penso en donar-li una bona urpada al plat. No. Que tinc plat al
 Restaurant Martrí. Sempre desconfio del lloc o a on poso la bici. La dita " a Robar Carteras " esta ben dita.
 Pujo una escales i tinc una terrassa on deixo la bici tancada amb clau. Bon lloc i poca gent. Es nota la crisis. L'any passat en l'altre restaurant estava plè de gom a gom. Aquí tinc una taula del costat amb 8 companys més del Badabici.
 Els plats de la casa pels qui volen un apat de forquilla posat en la pissarra. Anem al menú.
 Som quatre Andy, Scorpy, Jordi i Jo.
 M'agafo una truita de proteïna i els companys entrepans variats. Vi graciosa i cafè.
 Palitroque de 5,62 euros. Em fet números de quan sortia per cap.Em fet demés amb la ferralla i calderilla que ha sobrat. Amb tres dits de vi quin puntasu que he agafat.

 Toca fer una evacuació instantània amb expressió: "un zurullo enganxat a la clau ", jaja
Finalitzo la sortida amb algunes apretades per la N-II.Vent de cara i suor al cos. Un resultat d' encostitat i tos al cos. Ara es l'època d'agafar-los. Tot sigui perque no surtin la resta de l'any.

3 comentaris:

  1. Jordi:gracias por tu compañia y por las fotos una mas para la coleccion, hemos vuelto por Blanes, total 105 Km. y viento de cara desde Tordera hasta Cardedeu menos mal que tengo un buen gregario.M&G

    ResponElimina
  2. saludos a la parejita, nos vemos no se cuando por culpa del refriado,jeje

    ResponElimina
  3. linda M yo te diría que te acompaña un buen GREGORIO, G (de gregorio.

    ResponElimina