9 de setembre del 2012

Una soltada de cames

Amb la carrera d'ahir a Sant Joan Despí ha tocat fer una sortida planera per la costa i poca pujada. Això es el que m'ha comentat en Mariano Fermin.Diu : por donde has subido?.Jo:Can Collet.MF: es que vengo de Badalona hasta Santa Susana y doy media vuelta.Solo llevo 3 carreras de Veteranos y me duelo desde la punta del pie hasta la oreja, jaja. Las piernas hinchadas y dolores en las patas.Por eso salgo a estirarlas.Se llama soltada de piernas.
 He reconegut al company perque en una escapada que vaig fer em va seguir i vam estar fent un parell de relleus abans de ser absorvit pel pilot.(carrrera de S.J.Despí)Bona xerrada de la carrera,del pes,de la feina i del calendari.Salutacions Mariano i fer unes 4 horetes per treure els dolors, jeje.
 Amb el vent de cul faig la ruta per l'interior i amb aquesta calor em toca fer un cubata del bo. No hi ha res millor que la combinació d'una coca cola i aigua dintre del bidó.Tot barrejat. Tots el ingredients fan la seva funció: el sucre + l'aigua es una font d'energia.
 Un cop a casa un altre beguda per la regeneració total de la suor i font de vitamines del grup B.
Una mariconada amb la combinació de gel triturat i una bona clara feta de Cervesa. Salut i cap a dins.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls

176 dias d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada