29 de setembre del 2012

El pedal més lleuger Ultralitesports

Una empresa de Colorado(U.S.A) amb el nom Ultralite Sports llança un pedal de 36 grams sota els teus peus pels amants de les peces lleugeres. Amb tacs pesa gairebé  112 grams. Estarà disponible per als consumidors al novembre de 2012.
Un corredor Protour Will Frischkorn ha estat provant aquest pedals: diu un no pot deixar de sentir impressionat quan veus per primera vegada això, és el pes més baix de rotació, la qualitat de marxa i la transferència d'una major potència als pedals el que realment els fa especials.


Ultralite pedals permeten la personalització basat en el pes del ciclista, la força i la preferència. Dos sistemes de fixació diferents proporcionen una opció per als quatre graus de flotador pedal o una posició zero / fix per als corredors competitius. De la mateixa manera, els ciclistes poden triar entre un ressort de tensió baixa al pedal per facilitar l'acoblament amb l'altra peça o un moll d'alta tensió per a la connexió més segura als tacs.

Com s'utilitza el ultralite cirrus Ti.




Font:Ultralitesport.com

5 comentaris:

  1. Hola Jordi,

    Sabes si hubo ayer carrera? Si me dices que si ya no se que pensar. Tenía muchas ganas de ir pero viendo la que cayó imagino que se anuló.
    Ahora cuando nos veamos algún Domingo serán mucho mas tranquilos.
    Tu siguenos entreteniéndonos con el blog!.

    Un saludo Jordi

    ResponElimina
  2. Hola Enrique decirte que SI se corrio en Sant Vicenç. Yo no fui porque era peligroso el circuito en mojado. Según el compañero de equipo Pedrito me dijo esto:carrera en sant vicencs,poca participacion por culpa de mal tiempo,pero no por eso menos dura..finalmente el ganador ha sido medina del galvez,segundo m.a.aguero , tercero j.aguero por equipos rcb.motor begues..primeros...felicitar a todos los participantes y en especial al ganador que esta muy fuerte y es un justo vencedor de la xallenge..gran trabajo de su compañero mirco...lamentar el accidente del corredor del esteve Carles Lara ,que espero y deseo que se recupere muy pronto...
    Felicitar tambien al gran esfuerzo realizado por la organizacion,gracias...
    Ya ves , ahora toca regeneración activa con algun apreton y empezamos con nuevos objectivos para la temporada que viene que será grande.Saludos

    ResponElimina
  3. Me dejas de piedra...correr en ese circuito y con la que estaba cayendo... felicito también a la organización por las ganas que le habrán puesto todo y el día tan malo que hizo ayer y felicitarte a ti también, primero por la gran temporada que has hecho y luego por el equipo tan bueno que teneis. Espero el año que viene dar un poco de guerra, correr muchas mas carreras y junto con mi equipo dejarnos ver mucho mas.

    ResponElimina
  4. Espectacular! Quina gent més valenta. Enhorabona a tots els que van córrer, i sobretot al guanyador i als germans Agüero. L'any que ve més, llàstima que s'hagi acabat la temporada, ara que li estava agafant el "tranquillo"... ;-)

    Ah, i gràcies per posar el logo de Cultura Ciclista a la teva web!

    Salut i kilòmetres!

    Bernat López

    ResponElimina
  5. Gracias Enrique pero las circuitadas no estan echas para mi.Dar guerra si, jeje.saludos y nos vemos en la carretera.
    Bernat ara que estas trovant la teva forma ja saps a on esta el límit. Per la propera més nivell i gas a la burra. Cal fer patrocini de la cultura company.salutacions

    ResponElimina