1 d’agost del 2012

El meu postre

A falta dels meus flams i gelats amb grasses saturades per les meves venes.Ara tinc un postre cassolà marca Royal de baix preu i que puc fer-me en un plis plas.El temps que triga a solidificar-se en la nevera.
Primer agafo un motllo a part i preparo mig (500ml) litre d'aigua que es bull al foc.Afegeixo el contingut de 2 sobres Royal de gelatines i ho remoc fins que tots quedi dissolt.Ho trec i en el pot li torno afegir mig(500ml) litre d'aigua FREDA. I torno a fer un remena i remena.
Ara ho poso dintre del motllo i cap a la nevera.
A punt de cullarada. Normalment se li posa un quart (250ml) de litre i un sobre però jo ho he multiplicat per 2.
Un postre natural i fred que agrada d'empassar i fora el col.lesterol perquè almenys circuli amb condicions la sang sense trobar-se obturacions en forma de grassa engaxada a les parets de les venes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada