7 de juliol del 2012

Tocat de cames

Avui sortida amb la grupeta dels dissabtes amb sensacions gens bones.L'acumulació de km ja està passant factura en aquesta setmana intensa.
De la colla som:Albert,Eloi,Alfons,Raul,Chris,Scorpi,Santi,La classe ,David, Esteve, Joan,Raul, Maco, David, Jonny.
A un company li van els tattoo i a més l'afició als Drags. Potser de Bola de Drag Z, jeje.
De sortida imposa el ritme el club ciclista Cardedeu. Potser després ho pagarà en l'esforç d'avui a la pujada a Coll de Revell. Així ha estat uns quants han abandonat o girat a mig camí. No cal dir noms.
Un cop a la betzinera de Coll de Revell uns quant han donat per acabada la ruta i cap a casa com jo. Deseguida el que queden del pilot també han opinat el mateix i em tornat tots. A la font que hi ha a mitja baixada em parat a omplir bidons i he fet de motxiller passador de bidons a munt i avall.Espero que demà no tingui " lumbago ".
El vent ha fet acte de presència i a més d'un li ha passat que s'ha despenjat. No cal dir noms, jeje.
Parada a Llinars del Vallés un cop fet la Meta Volant. A l'espera de la resta de companys. Finalitzo la ruta per avui. Demà més si aguanto.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
137 dias d'entrenament.

2 comentaris:

  1. Bon entreno, Jordi! Jo també he acabat tocat de cames, però en el meu cas pel ritme i el fort vent tota la ruta...

    ResponElimina
  2. Albert avui també el vent ha fet acte de presencia ,jeje es un bon entrenament.Salutacions

    ResponElimina