4 de juliol de 2012

L'Anàlisis de la màquina de la veritat en el meu pes a Freebike (Blanes)

En Jose em diu puja aquí sense mitjons i posa bé el talons en la plataforma i amb els polzes de les mans prens l'artefacte.Mentrestan introdueix ell la meva data de naixament i la meva alçada en la màquina que es diu: INBODY
Que fa aquesta màquina marciana?
El que fa és dividir el cos en dues grans estructures; proteïnes, minerals, greix i aigua, llançant resultats que van des del pes ideal, el pes actual, el percentatge de greix, fins al percentatge d'aigua corporal total que es divideix en aigua intracel · lular i l'aigua extracel · lular.
 A mi em sembla un telèfon grandiós o màquina de calcul pensant.....................
A on està el límit del meu pes? Doncs des de començament de temporada que porto un calendari on fix el meu pes corporal en l'agenda del Garmin.
La línea vermella esta sempre en els 64 quilos i no hi ha manera de baixar-lo. Crec que quan ho aconsegueixi   obtindré l'objectiu que em marca la màquina que son els 61 quilos.Ara ho sé i que fins ara no ho tenia clar i català.
La vena dels ulls ha caigut i potser amb un nutricionista el plà tirarà endavant.
FANTASTIC i molta salut companys
La formula matemàtica son els ingresos del que menges i les despeses que consumeixes.Cap a on es desviï guanyes o perds, jeje. 
En jose en la seva epoca de màxim rendiment tenia una alçada de 1.85 cms i havia pesat uns 65 quilos. També ha fet la comparació momentanea de ser prim amb mi,jeje però amb grassa corporal afegida. Aquest es el meu problema o no?.Els tres parametres o files formen una lletra C i s'hauria convertir en lletra D.Son les lineas on hi ha el PESO , MASA MUSCULAR ESQUELETICA, MASA GRASA CORPORAL
Vaig al Quid del meu problema que es lo més important:la masa Grasa corporal em marca 10,6 quilos de grassa corporal que és moltissim per mi ja que al ser prim no tinc tan múscul i que em faltaria un parell. No poden tenir la culpa el pares, eeeeep.Aquesta dada és la més fiable i sobre això ronda el tema.El percentatge de grassa corporal es un 16% que és moltíssim.Es el diagnòstic d'obesitat i que més avall surt la dada.També es podria fer el càlcul amb el mètode de " plieges " agafats de diversos llocs del cos.Hauria de tenir un 14% de percentatge.Per un ciclista o un atleta  sol rondar el 12% (segons la seva genètica). Per tant el de percentatge no està malament ja que no estic en competició.Espero tenir-lo.

Alguns per constitució tenen menys greix que altres menjant i entrenant el mateix. Encara que en general els esportistes d'èlit tenen menys d'un 10% de greix (Jalabert tenia un 5%).Hi ha ciclistes que amb prop del 10% rendeixen molt bé.
Cipollini en els seus anys bons tenia un 7% i no pujava bé, i Berzin tenia gairebé un 10% i anava molt en tots els terrenys. Cada ciclista és un món.

Dels 10 quilos de grassa corporal en puc llimar uns 3 quilos que dona el resultat que hauria de pesa uns 61 quilos exactament.

Potser un metge o nutricionista em sap descifra les lletres i dades,jeje.
En una anàlisi BIA(IMPEDANCIA) cal pesar la persona. En un ordinador s'ingressen dades com l'edat, alçada, i altres característiques corporals com ara tipus de cos, activitat física, grup ètnic, etc. Mentre la persona està recolzada, es col · loquen elèctrodes en diverses parts del cos i es fa circular un petit corrent elèctric. Aquest corrent no se sent.
L'anàlisi BIA mesura la resistència (impedància) al corrent, a mesura que aquesta viatja a través del múscul i el greix. Com més múscul tingui una persona, més aigua emmagatzema el cos. Com més aigua tingui el cos, el corrent elèctric passa amb més facilitat. Els nivells alts de greix provoquen més resistència al corrent. El teixit gras conté de 10% a 20% d'aigua, mentre que la massa magra (que inclou al múscul, os i l'aigua situada fora dels músculs) conté una mitjana de 70% a 75% d'aigua.
El valor de l'anàlisi BIA depèn de l'edat de la persona. Generalment es pot obtenir una anàlisi dels resultats quan un es fa la prova.
Altres dades com el " metabolismo basal " tinc un cosum de 1528 kalories que son les funcions bàsica: mantenir la respiració,mantenir la calor, fer la digestió. En el entrenament aeròbic d'intensitat calculo 1528 k, li sumo 1000 kalories d'entrenament durant dues hores d'entrenament.Per aprimar-me faig uns àpats de - 2000 kalories. I per saber si es cert hauria de porta un dia el pulsometre i el garmin des de que em llevo fins que agafo el llit per saber el consum que tinc de tot plegat.
el programa em diu que hauria de guanya uns 1,7 quilos de muscul i perdre uns 0,8 quilos de pes.Potser cal afinar-se molt més i apropar-me a baixa els 3 quilos.

L'informe detallat en pdf .
https://dl.dropbox.com/u/3165656/pes%20popriu.pdf
Ja tinc un altre objectiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada