31 de juliol del 2012

Emprenyat i xop

Així me quedat quan he anat a recollir l'analítica feta la setmana passada. Amb el convenciment que tindria una millor salut i millor col.lesterol que l'any passat. Un dels punt més crítics.Aquí us deixo els 234 de màxim en el l'any 2012. I això que em cuido sense menja embotit i d'altres productes animals. Però hauré de no consumir flams i gelats. Em passo a les gelatines.En el meu pes corporal l'estic mantenim.S'ha acabat amb la broma i molta salut.
 L'any 2011 el tinc a 210. Sempre em surt uns asteriscs i el metge de moment em diu que em moderi. Si home!!!,  no serà pel exercici que faig.Dec metabolitzà malament els greixos o un factor genètic que porto a dins. Satan!!! Tinc que fer-m'ho mira amb un nutricionista esportiu.
 La manera de desforgar-me es fer una pujada que fa anys i anys que no feia i que per cert me passat de traçada.Anava a Caldes Centre.No haig d'anar al Nord.
 Salutacions a Tomas de Nickys que baixava.Ningú entrena.Avui una màquina pintant la calçada.
 Sort que un cop a dalt i ben xop de suor he trobat el desitjat elixir.
 Una coca cola a 1.40 euros i la dona m'ha afegit dos glassons al bidó.mmmmmmmm
 Salut i bons aliments!!!
 PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
151 dias d'entrenament.

2 comentaris:

  1. Hola Jordi,

    Acabo de ver lo de tus resultados, desanimarte para nada, eso tiene solución, así que no hay de que preocuparse. Prueba con algún nutricionista como explicas en tu diario y sino acabas de solucionarlo, deja que te diga que la acupuntura va de coña para estos "problemillas ". Yo he ido a un doctor que trabaja con esta técnica, lo utilicé para mis fuertes dolores de cabeza y es lo mejor que he podido hacer. Ánimo Jordi que esto no es nada.

    ResponElimina
  2. Enrique gracias por el consejo, Saludos!!!

    ResponElimina