15 de juny del 2012

El canvi climàtic ha arribat

El canvi climàtic ja ha arribat.Olors a " pescadito & chiringuito " al costat mateix de la N-II de la costa.Em sento bullit, un mica caldós, gens fresc. I això es perque avui he estirat les cames massa i tot. Com un xiclet que està enganxat al terra i et costa de treure-te'l. Doncs trepitjada al cantu. Potser caldria un " tosteo playero". El cos el tinc amb diversos colors. Blanc i negre i acabat amb cafe amb llet.
 Com aquesta parella nudista. Per mi això és la desidratació assegurada.El bidó ple i continuu la ruta costera.A la pregunta d'un company que ha passat pel meu costat.Que, es nova la bici oi. Doncs no, la Giant fa que la tinc del any 2009.L'intenció era canviar-la per un model d'aquest any però " va a ser que no ".La falta de professionalitat de Giant i ja no m'esplaiu més  amb el tema perquè no es el moment ni el lloc.He desistit de la compra.
Aquest diumenge a robar carterassssssss en el campionat de Catalunya per a veterans a Girona.A fontajau.
Jeu aquí coloma.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
123 dias d'entrenament.

2 comentaris:

  1. De esta fuente me parece que sale el agua un poco turbia ¿no?

    Tiene pinta de contener muchas proteinas bacterológicas y mucho hierro.

    Con ese líquido o te entran cagarrinas o este domingo zumbas como una moto.
    Ya verás.
    ¡Este domingo es tuyo Pop, crételo, es tuyo!

    ResponElimina
  2. Scorpi la intencion era aprovisionar-se del liquido elemento anti-desidratacion,jeje Ni idea entraba bien.Gracias por los animos, a por ello

    ResponElimina