27 de maig del 2012

XII Memorial Andreu Domenech Campionat Provincial de Barcelona cat.Veterans

A Vilassar de Mar tinc una cita amb els veterans de la Xallenge. Amb l' afegit que es puntua-
ble pel campionat Provincial de Barcelona.Tots els nascut a la provincia opten en aquest trofeu. 
Quedo amb en company del equip en Francesc i en 3/4 d'hora ja estic al lloc.Em arribat amb temps de sobres.
El recorregut es el mateix de l'any passat.Es puja ports com Collada de Parpers(2v),Can Bordoi i Can Collet.
 Molt bona pensada en la col.locació de la cinta que impedeix l 'aparcament dels cotxes fins a la nostra arribada a Meta.
 Un cop em fet les inscripcions ens em desplaçat a fer un " liberar a Willy " en aquest bar mentres jo em prenc un cafè a 1.10 euros la unitat.
Un cop alleugerits de la pesada càrrega. Sortim a escalfar una mica i saludar els companys nostres i els oposats,jeje.
 A falta de no poder fer més fotos dels campeons ja que no portava la càmara amb mi. Me les pasen més endavant el company Josep Casado.
La carrera ha tingut dues cares d'un euro. La cara ha estat el poc esforç dintre del pilot imposant un ritme suau i tranquil. Es la primera vegada que estic en veterans que em passa això. Sempre a toc de pitu i atacs.Avui no.Un dels que s'ha beneficiat ha estat Pedrito del nostre equip Rcb Motor Begues. Arranca i ningú ha anat per ell. El pilot tenia cla que tenia per endavant tres ports dur i no s'ha esforçat gens en neutralitzar. Al cap de pilot companys dels Galvesport que controla el ritme.El primer port a la Collada de Parpers s'inicia els atacs amb l'escapada d'un escamot (Chistian G.esta allà) però son neutralitzat a la pujada. Al cim surten els master 50 que els han retallat el recorregut.A excepció de Mengual,Nocete i Estañol, i Fede que surten a fer tot el recorregut. Per davant en solitari en Pedrito que en la carretera de Valldoriolf el tenim en un punt groc a la vista.Tot controlat.Ritme suau.La primera part i cap patiment però s'acosta el premi Muntanya a Can Bordoi i en la variant el pilot accelera i obre gas.S'inicia la pendent al principi del Port i cal situar-se bé no sigui que en la baixada es perdi el tren.S'estira en unitats d'un i en fila india.El cor batega amb força i més per en Pedrito que té al sac i ben lligat el seu merescut Premi de Muntanya.Felicitats company!!!.Ja esta dintre del primer pilot principal.Es puja Can Collet a un ritme fort i sostingut.En Jose Madrigal al davant i esprintant la pujada i això que ahir estava fent " Los puertos de Ribagorza " 180 km més el desplaçament d'unes quantes hores de viatge. Amb mi puja en Francesc que es despenja i jo tinc la creu del euro que amb prou feines tinc el ganxo posat en agafar el pilot a la baixada.Em trobo els últims amb J.Estañol, Pedrito i Mengüi.
A la variant direcció la Roca anem a tope i algú cridant a " relevos ".Enganxo el pilot i el ritme disminuix.Falta la collada de Parpers.Ràpida i trencadora. S'inicia la pujada i al pas pel pont, atacs de Jordi Pericas seguit per Adolfo i Medina o viceversa.Torno a tenir el ganxo posat.Es repeteix la jugada i s'en van el trio.La seva guerra arriba fins a meta.La resta del pilot anem a batzegades i pals i no a relleu.L' última pujada atac d'en Pedro Viana i marxa uns metres (s'escapa fins a Meta) no puc seguir-lo i a falta de les tres rotondes de baixada els companys apreten de valent per l'esprint massiu.Ja no tinc forçes i en la recta a Meta em quedo.
Ja tinc les classificació les penjo aquí
Nota he fet un lap en la rotonda de Llinars fins a Can Bordoi per saber els meus entrenament i repeticions a fondo.
17/05/2011 .a la pujada de Can bordoi per Llinars,1.82 km/5.17 minuts
27/05/2012  a la pujada de Can bordoi per Llinars, 1,82 km/4.53 minuts
 PopRiu en Garmin Connect: Detalls

12 dias de competició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada