11 de maig del 2012

Prenent el sol amb un ensurt

Sortida platja amb el termòmetre pujant fins als 27 graus a l'interior i a la costa una mica més.
Agraeixo el vent de cul un cop que m'he posat en el carril de l'N-II. Les baferades del vent fred de tant en tant feia més suportable la calor regnant. A la rotonda d'Argentona he fet una saluta-
ció efusivament i respost amb un gran somriure del company Sr. Bruguera. És un habitual en aquest recorregut.
 Ja em toca posar-me moreno per parts. Demà em toca treure els guants.
 La ruta feta avui era quan s'acabi l'aigua faig mitja volta i cap a casa. He fet parada a Blanes on hi havia aquesta font. A l'estiu no hi havia agua. Ara si.
El disgust ha estat en la tornada cap a casa. M'aturo a la botiga  de Muntbikes (he fet alguna
compra). Surto amb la bici cap a Collsacreu en el segon semàfor que està en pujada succeeixen els fets. Tinc el disc en color vermell i m'acosto a ell. Quan abans m' havia avançat un cotxe amb un nen que estava xisclant per la finestra.En la part del copilot no havia ningú. M'acosto al semàfor i al cotxe parat quan una altra vegada el nen cridant i bla bla. S'obre la porta no se si l'infant o del copilot ja que no he pensat en res. Després venia la seva dona que sortida de la farmàcia es dirigia al cotxe. Només me'n recordo de posar la  davant i cridar "cuidaoTota la força de fre posada a la mà bionica. M'aturo. Hi ha un pirulo metàl · lic de mig metre damunt de la vorada. L' esquivo i me'n vaig a terra. Un dolor a la mà.Surt el conductor i el nen. Em pregunta com estic. Si vull un gelocatil, una mica de trombocid, o un volteren. El que calia es que no obris la porta i el nen havia vist tots el fets quan m'acostava.El que s'ha de fer es saber quan es pot obrir una porta i és en l'acció de parada de motor i aparcat en el parking. També ha preguntat per la bici. Gràcies per tots però no era plan de " montar el pollo " i discussions que no serveixen per res.Podria haver estat pitjor si anava a gran velocitat. L'educació  circulatòria ben apresa. Si m'hagués fet més mal una altra cosa hagués passat. No he mirat ni la seva cara ni la del nen ni la de la dona.Ni tampoc  la meva bici. Despreci potser si. 
Ara amb calma ho miro tot.Ferida i bici.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls.
 
107 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada