25 d’abril del 2012

Vaig a la muntanya de Sant Hilari Sacam

Entre setmana i en dia laboral no he pogut pujar als cims muntanyosos com Santa Fe, Coll-
formic. Avui si que ho he fet i en la pujada a Sant Hilari. M'he quedat a la meitat per fer-se de nit. Tot ha començat a voler fer alguna repetició en pujada i que millor fer-ho en algun cim. Dit i fet.En l'inici de la recta d'Hostalric vull fer un gir a l'esquerra per desviar-me cap a Riells i Viabrea i veig un company que es va cap a l' infinita recta. Doncs em dic practica una perse-
cusió i gires més endavant. Assoleixo l'objectiu i em giro no sense abans fer una mica de soroll amb les pastilles de fre. Com a conseqüència el company m'ha vist, jeje.
En el tram cap a Arbúcies m'arriba un company pel darrera que com no és el de la recta d'Hostalric. Es diu Ferran Noguera es triathleta i viu a Arbúcies. Parlem i en diu que té un problema en el peu una fascitis plantar. Joiosa molèstia ep company. Busca solucions e hipòtesis de treball. Ha sortit com jo encara que ell no fa Ciclovampirisme, jeje.
Salutacions company i també a en Beni.
Fins aquí he arribat i mitja volta.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
100 dias d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada