27 d’abril del 2012

A ritme en les dues pujades de muntanya amb el nd3 crossup

Quan vaig recollir el producte InfiSport ahir a la botiga de Rocabikes ja li vaig dir a l'Edu que avui feia una etapa de muntanya i ho posaria a prova.
El cel no donava gaires llampades de llum. S'imposa una barreja de núvols i ganes de ploure. Agafo el xubasquero per si passa això. Surto de la feina amb alguna cosa a l'estómec i el Nd3 crossup que es per combatre la fatiga.

 A peu de port el termòmetre marca 24 graus en el garmin. A dalt continua la mateix temperatura. Em prenc el gel i la primera sensació es una glopada de gust citric i ja està acabat. No m'agrada l'envás de plàstic que per molt gran que sigui el contingut es poc. En la resta del líquit estic degustant el plàstic sense cap gust a res. El format consta d' una caixa de mides considerables i amb tres sobres de gel. La futura compra entra pels ulls però a mi no.
M'estimo més altres marques de més líquit. Prefereixo un Nd3solido amb textura boníssima que això.
 Amb 19 graus a Sant Fe no paso fred. Si em prendria un altre? si , en tant que algun fabricant ho sabés i posés més contingut en els gels que per al preu que surt (car i algú ho tenia que dir). El boca a boca de la gent faria més eficaç que una campanya de màrqueting que aquell producte és bo i que no s'acaba mai.

En les dues pujades he anat a ritme però tocat no sé si " apajarat " o que. He aguantat la ruta sencera. Els efectes del gel? doncs potser no , n'havia poc. Ull en les baixades que en el revol una ramat d' ovelles.
Salutacions a Adam a Sant Celoni i dir-li que la marxa a les Goges s'ha suspés.Encara es paga les taxes del
S.C.T. vergonyósssssssssssssssssssssssssssss companys!!.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
102 dias d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada