22 d’abril del 2012

Memorial J.Mª Ponts en la X.de Veterans edició 2012(Cellera de Ter)

Tornem a la competició de la Xallenge de Veterans feta ja la carrera a Cellera de Ter.Dono pas al company Francesc Catalan que ens explica com li ha anat la seva carrera amb els seu propis ulls.

FRANCESC CATALAN DIU:

Cardedeu, 22 d'abril de 2012
   Entre curses noves i curses que se suspenen es molt difícil planificar els caps de setmana però de moment els nostres companys de La Cellera de Ter no fallen, no sabem si els tripijocs polítics que busquen treure diners fins i tot amb una activitat tan popular com l'esport ho aconseguiran.
   Bé,nosaltres a lo nostre, que son les curses i, aquesta ha anat força bé doncs per 4ª vegada consecutiva l'equip a pujat al més alt del calaix.
L'amenaça de pluja ens ha respectat, no així l'estat de la carretera que ha provocat la punxada de més d'una roda, entre elles la del Jordi Riu i tret d'una relliscada d'un company de l'equip ELECTROIZAS que ha fet que s'anés a terra, els altres hem pogut gaudir a sobre de la bici intentant marxar en diverses ocasions, primer en Santi que ha sortit disparat fins que el pilot l'ha enxampat i, tot seguit un servidor que juntament amb José Mª Montserrat i Carles Lara hem intentat obrir forat amb el gran grup.
   Coronant el primer port ens han enxampat i, aleshores Pedro també ho ha provat, però ha estat José Madrigal qui sabent de les qualitats de Roger Francis que ja va guanyar a Figueres qui ha fet bona la seva escapada imposant-se en meta al ciclista de la Catalunya nord.
   Per darrera els altres companys de l'equip hem treballat per avortar els intents d'altre gent que intentaven marxar i a falta de pocs kms Juan José Agüero ha arrencat amb força per fer el 4rt i la resta de la grupeta hem entrat a uns pocs segons lluitant per una posició el més decent possible.
   Bé companys, si no hi ha novetats d'última hora ens veurem les rodes a Porqueres la setmana que bé tot suant la cansalada un altre cop i esperem que aquesta vegada amb un sol lluent.

Classificació aquí:
Un 22 d'Abril del 2012 ens em desplaçat jo,Francesc Catalan i Crhistian Goeere a fer una carrera curta però intensa amb menys km que l'any passat.L'any 2011 n'eren 76 km i amb les retallades de la crisis i el pagament de les taxes del servei català de Transit doncs no toca a fer-ne més(56 km). El Juniors han gaudit de 70 km. Bé per ells. Han fet el circuit que nosaltres els veterans vam fer l'any 2011.
Un circuit de sortida de la Cellera de Ter direcció a Bon Matí per recorre fins a Anglés dues vegades. Un cop fet això ens emprenen cap al pla de Sant Joan pugem Sant Martí de Llémena on hi ha el port de les Encies i amb uns quants tobogans arribem a les Planes d'Hostoles. Camp avall que fa baixada fins a Meta Cellera de Ter.
Abans de tots ens preparem en Crhis i jo amb un bon cafè a 1.20 euros. Bó tot ple de companys.
No m' ensenyis el diari esportiu chris que avui no toca.
Reunió de tot l'equip Rcb Motor Begues en el parking situat a l'entrada del poble.
En cuervo no està molt fí avui. Els " rugidos " del seu estomeg diu que té un virus intestinal. Però ell allà davant i competint tan de veu i xiulet,jeje.
El maestro yoga " Jorge Manuel Arias " m'ensenya com puc ser més flexible en les tècniques que ell s'aplica un cop s'ha fet la carrera. No després de la dutxa ja que el múscul encara es relaxa molt més i no es efectiu.
L' allargada i recuperació del to del múscul es molt més adient ara. Les toxines del àcid làctic amb un lleuger massatge t'assegura la seva eliminació. Soc ara mateix el seu aprenent i aplico els seu mètodes.
Gràcies mestre.
El guanyador de master 40 Jose Madrigal
La meva carrera ha durat 37 km tot i poder esta amb el pilot davanter.Del patiment ha passat a la frustació. Un fet finalitzat fins a l'últim port de les Encies. En la baixada i anterior recorregut havia trepitjat merda però no la que fa pudor sinó la que per mi son forats en el suau asfalt Gironí. Així anem a pitjor sense pressupost per la millora de les carreteres i també la no circulació del ciclistes per segons quines variants del país ENS VOLEN FORA DE CIRCULACIÓ.
He esperat el cotxe escombra i en el malater dos companys més també han punxat. Ahir havia canviat el tubular per un de nou i posat líquit anti-pinxasu. Resultat que ha explotat per sota del tubular. Es la part a on es cus el tubular.L'he posat a sota l'aigua i he flipat. Sortien com un pam al llarg del tubular unes micros bombolles. Total que ha anat a les escombraries el material nou.
El guanyador de master 50 Jaume Estañol, i (2) Jose Nocete, (3) Enric Hernandez
Poso la foto més ampliada perquè aquest senyor es el guanyador de Master 60. Es diu Gerard Tournadre, (2)Alfons Sanchez i (3) Juan Hernandez

I aquesta perquè es la Maria Rosa Titos la fèmina guanyador de la seva categoria. Enhorabona i dona de Jose Madrigal.
Ens diuen que també en guanyat per quarta vegada de 4 carreras. Vincens diu " EQUIPO "
FELICITATS A TOT L'EQUIP PER UNA NOVA VICTORIA.
Aquesta carrera es puntuable per el campeonat provincial Gironí. Apa tots tres per la foto.
La vostra foto companys  Rosa i Jose per molt anys.
A la tornada em parat per veure els Juniors Aquí el primer escapat en solitari amb una diferència d'uns 2 minuts i al darrera el video de tots els perseguidors.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
7 dias de competició
I aquí no s'acaba la crònica d'avui sinó que continua. He arribat a casa amb quatre gotes caigudes a Sant Antoni. He conectat el Twitter secció previsió del temps:
Meteocat
Meteologia Rac1
Ara Meteo
Meteo Cat.Gencat
MeteoPrades
Btvmeteo
No es preveu molta pluja sinó molt ennuvolat.Agafo em mengo els postres i alguna barreta i a fer km.

He arribat a casa i encara quedava alguna cosa de postres,jaja.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls

98 dias d'entrenament