1 d’abril del 2012

La mitja volta d'en Tiet en plan persecusió

Ja estic un altre vegada pedalant a la 7 a.m. del matí amb una mica de fred i amb poca roba. M'estimo les primeres hores fer això i després gaudi del sol radiant d'avui.
La tàctica es trobar-me amb la colla d'en Tiet per la N-II del Maresme. He sortit un pel tard i el pilot anava a tot drap(La sortida 7 a.m esta ubicada a les Franqueses del Vallés). Ells han fet una collada de Parpers fins a Mataró i jo un Can Collet fins al mateix punt. Em pensava que el ritme trànquil seria una premissa dintre dels companys. Doncs res més lluny de la realitat.
 Un cop he parlat amb aquest company que portava la llum del darrera obert posa'l en posició Off .
 M'he trobat sobtadament  amb dos companys i dient-me va que el pilot està per davant nostre.Ens em posat els tres a ritme ON i en plan persecució per fer un engaxada amb el pilot que ens portava 10 minuts.Nosaltres estem a Calella i ells a Malgrat de Mar.
 Antonio Garcia amb el mallot groc i vei de Sant Antoni de Vilamajor(està a Can Vila) i Francesc de Granollers que ha trucat per saber a on estan. En un primer intent amb en David Alier. No, està a Moià. Jo envio un sms a Crhistian Tampoc contesta. Truco a en Manel lopez que si esta en el pilot i que fan l'esmorza a un dels múltiples miradors(quasi 5) de Tossa de Mar.
 Antonio venia preparat amb la bossa(contingut de: entrepà, dos plàtans,una coca cola i barretes).Tots a relleus i preguntar-nos , collons per fer 230 km quin ritme porta aquest pilot.
 L'idea era fer una parada en aquest Mirador d'inici a Tossa de Mar i fer mitja volta.Ens despedim d'en Francesc Brugaroles que fa una tirada recta fins a L'Estartit.
 Antonio truca al company " Colchonero " colega de sortides que es  Ivan Mosquera.Resposta d'ell. Si el pilot esta molt aprop en un dels Miradors de Tossa de Mar.
 En quin d'ells potser l' últim,jeje.
En el desviament per la pujada a Sant Grau davant mateix els tinc.Forgoneta vermella i tot de companys que gaudeixen de l'esmozar amb begudes i pastís de coca.
 En Manel amb qui he parlat pel mòvil i en Mateo son dos dels "jefecillos" juntament amb en Josep Girbau autor del títol i organitzador de la sortida.
 Bona assistència mecànica i canvi de roba a més d'altres opcions.Tot portat pel senyor xofer, Josep Maria Massas (Bar le vison) Les Franqueses del Vallés.
 Johnny Acuña assidu en aquests esdeveniments de pique kilomètricsSegur que agafa la forma de seguida, jeje.
Alegria en veure a David Megan. M'he quedat amb les ganes de parlar amb ell. En un altre ocasió company. 
Un cop allà he fet mitja volta tot i que tenia un company que també venia com Edu de Rocabikes però ha desaparegut per estar d'hora a casa sobre la 1 de la tarda. He fet un persecusió per si l'atrapava. Res. Les cames les tenia millor i ell encara més , jeje.
Cal dir que jo també he arribat a casa a 12.45 h.
 De tornada un company de la Xallenge de Veterans Carles Gasulla del equip Superfruït. La seva dona es de Malgrat de Mar.I ha vingut a fer una visita per la zona a fer uns quants km sempre que la feina ho permeti. Oi? Salutacions company.

Cansat però satisfet.Ara toca un bon descans de recuperació.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
85 dias d'entrenament.

2 comentaris: