6 d’abril del 2012

Avui no em mullo i una de graffitis

Els efectes col · laterals de la pluja en la meva persona produïts ahir. Arribo de casa em trec la roba mullada la deixo a la rentadora.M'escalfo un gran got de llet calenta amb xocolata. Descalç busco les sabatilla d'estar per casa. Me les poso i retir-ho tot el material que porto en el mallot (eines i demés coses).Quan  "zassssss" faig aquaplanning damunt del terra mullat per culpa d'haver deixat mullat les anades i vingudes d'aquestes operacions. Amb un fort cop a la part dreta del cos.Els efectes d'avui han estat dolor als dos braços com si fosin de goma i en el colze més dolor.La resta amb el tó baix.
 Em dono un passeig per les botigues tancades que de vegades et donen sorpreses agrada-
bles pel seu dibuix o graffitis gràfic exposat en les seves persianesCamino buscant amb ur-
gència uns pedals que els altre els he d'enviar per problemes amb els eixos.
Ja sé que avui esta tot tancat però demà encara podré arreglar el tema.
 També és un excusa per sortir amb la bici encara que m'hagués quedat a casa.
L'altre ull el tenia posat als núvolsNO vull mullar-me una altra vegadaaixí que una sortida curteta.
Salutacions al companys ciclistes i més a Josep Bruguera a la anada a Argentona i a la tornada a Dosrius.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
88  dias d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada