25 de març del 2012

IV Gran Premi Vila del Papiol edició 2012 primer part.

Avui he vingut amb el company d'equip en Francesc Catalan a la disputa del gran premi vila de Papiol edició 2012. Ja porto dos anys. Pels que encara no han fet el recorregut aquí tinc un enllaç de tot el traçat.
http://popriu.blogspot.com.es/2010/03/gran-premi-vila-del-papiol-un-altre.html
El Mateix lloc per fer l'inscripció(El bar dels ciclistes) i el que ha faltat ha estat el cafè potser perquè en Cristian Goeere estava fent la Marxa de Vilafranca del Penedés perquè els dos som assidus a aquest tipus de religió. I si un falla doncs no toca, jeje
Cal fer esmena en el pagament dels 10 euros que un àrbitre ens ha avisat a tots els companys que els dorsals no es poden retallar(el patrocinador INVERSE) crec que ens denuncia i que cal porta a terme la reglamentació correctament:
" Sr.Narvaez vete preparando dorsals a punta pala porque creo que la mayoria se los ha recortado y no hablo de los cojones sinó de los dorsales. Creo que no afecta a la visibilidad y sí en el patrocinio". Ara bé dit això em pregunto que diu la normativa
En la normativa tècnica de carretera per a Veterans exposo el document només s'estableix que:
El el punt 5.2.3.
Referència CONTROL DE SORTIDA. Es diu que en les operacions preliminars a la sortida, el corredor, vestit reglamentàriament amb la indumentària del seu equip, haurà de presentar personalment la seva llicència al jutge àrbitre encarregat de realitzar la verificació de la inscripció. Tot seguit signarà el full de sortida. El control de signatures s'obrirà una hora i
15 minuts abans de la sortida i es tancarà 15 minuts abans.
http://dl.dropbox.com/u/3165656/DOC270212%20%282%29.pdf
En el punt 6.3.1.
Referència DORSALS. Es diu que en les curses que es disputin en l'ambit de la Federació Catalana, hauran de portat DOS dorsals i la placa corresponent a la seva bicicleta, amb numeració fixa per a tota la temporada cicilsta.
És obligatori portar correctament els dorsals i la placa per tal de ser classificats en l'ordre d'arribada d'una cursa.
Els dorsals s'hauran de fixar pels quatre costats com a mínim, i col.locats amb una separació de 5 cm entre ells.
Ara em llegeixo la NORMATIVA DE CARRETERA
http://www.ciclisme.cat/normativa/normativa_carretera.pdf

En el punt 1.5.2
Referència DORSALS els corredords elits,sub23,Sènior,Màster30,Veterans,Júniors i Cadets hauran de dur DOS dorsals i la PLACA corresponent a la seva bicicleta, amb numeració fixa per a tota la temporada ciclista.Es obligatori dur correctament els dorsals i la placa per tal de ser classificats en l'ordre d'arribada d'una cursa. Els dorsals s'hauran de fixar pels quatre costats com a mínim, i col.locats amb un separació de 5 cm entre ells.
Com que no especifica les mesures ni el X cm per alt com X cm per amplada. Segons l'àrbitre té una numeració establerta. El que SI que pot fer es sancionar-nos a tots o la majoria de companys ciclista segons la TAULA DE SANCIONS.
http://www.ciclisme.cat/normativa/TAULA%20DE%20PENALITZACIONS.pdf
diu:

B.EQUIPAMENT:
B.7 corredor amb el dorsal ficat incorrectament, no visible, RETALLAT o modificat. SANCIÓ DE 6 EUROS DE MULTA.
I un cop reposat tots els dorsals legalitzats amb el seu consegüent patrocinador.Ara toca posar a un jutge ciclista dins del gran grup per les contínues discussions,jaja.També sancionable.

C.incidències durant la cursa (corredors)
Comportament incorrecte(insults,amenaces...)SANCIÓ 12 euros al corredor i 20 euros a l'equip.



Ens ha visitat el company Toni Tirado ( AMATSTRONG CYCLING TEAM 2.0) convalescent d'una rotura de clavicula i que deixa de fer les seves publicacions en el seu blog:
http://tonitirado.blogspot.com.es/2012/03/no-es-un-adioses-un-hasta-luego.html
Problemas con el trabajo y demas asuntos. Toni recuperate todo al 100x100 y ya vendran tiempos mejores.Salutacions!!
Sortint del bar em trobo a la resta dels integrants de l'equip Rcb Motor Begues.
Avui no hi ha moltes fotos perque sempre deixo la càmera a la furgoneta i un cop acabada la carrera ens hem esperat al lliurament del primer premi com a guanyadors per equipsÉs a dir que espero la cessió de les futures fotos dels companys com Josep Casado i uns familiars d'en Cuervo.Salutacions.Jo no tinc wapsaps(per fer traspàs de fotos) tinc un mòvil cutre, jeje.
I també la crònica d'en Francesc que ultimament sempre està allà davant visionant la carrera en primera línia. Torno a dir que té una classe impresionant on ahir va sortir a fer un entreno pujant Collformic i esprintant en la meta volant a Llinars(rètol 70) tot llençat per Uri. La sortida era aquesta:

CARDEDEU-SANT CELONI-SANTA FE-SANT MARÇAL-VILADRAU-SEVA-COLLFORMIC (PREMI DE MUNTANYA)-PALAUTORDERA-VILLALBA-LLINARS(META VOLANT)-CARDEDEU.
Tres de tres el que portem de campeonat com a equip Rcb Motor Begues.Anem 1º d'equip de la Xallenge. Un plè històric i que continuï la ratxa.
La meva aportació a la carrera ha estat fer de controlador als que volien escapar-se del pilot un cop que a les primeres voltes s'han escapat els millors rodadors de la Xallenge: 

  • Mirco(Galvesport)
  • Medina(Galvespor)
  • Miguel i Juan Agüero(Rcb Motor Begues)
  • Pedro Viana(Centella)
La resta de companys Fracisco,Cuervo,Pedrito,Sergio,Santi,Vicenç,Francesc,Madrigal han controlat els rivals. A falta de poques voltes han saltat en Francesc i Madrigal i haurien fet forat si no fos que s'han tocat mútuament la roda del darrere amb la caiguda de Francesc(en el revol passat Meta) i la pèrdua d'oportunitat d'arribar en un segon grup. Mentres els 5 primers no volien doblar-nos, jeje. Després han saltat un trio encapçalat per Pedrito i Diego que han obert forat i han arribat en un segon grupet. Amb això em puntuat i guanyat com a equip guanyador.
A l'espera de les classificacions aquí i demés fotos.
Gràcies a tot Equip em fet bona feina i s'ha fet el que s'ha pogut o deixat fer pels rivals. Espero i desitjo que la caiguda d'un company aprop del "pirulo Meta" no ha hagi estat res greu. On ultimament sempre hi han contratemps d'aquest tipus. Cal ser més prudents!!! 
Aquest braç no és d'un culturista sinó del company Diego Maya que continua amb dolors després de la caiguda que va patir a la primera prova feta a Barcelona.
Ens deixa el seu comentari DIEGO MAYA i que només va ser un ensurt i no un trencament de clavicula. Per sort va ser un esguinc encara que sigui això tot té el seu procés de recuperació i tornada a la normalitat.
La seva feina no el deixa, jeje. Cuida't Diego i no t'adormis company!!! en els teus braços tens força i categoria suprema.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
5 dia de competició.

3 comentaris:

  1. Jordi , enhorabuena por los resultados de tu equipo.

    ResponElimina
  2. Buen Post Jordi, como de costumbre.Felicidades, y gracias x la foto y los ánimos

    ResponElimina
  3. Gracias Marto fuerza para ti y para la grupeta vinarocense.
    Toni siempre te daré animos, saludos y mucha fuerza.

    ResponElimina