31 de març del 2012

Em trobo el meu límit amb els Gti de Sant Celoni

Aquesta penya son molt matinera GTI ja son les 7.30 h a.m del matí i ja pedalant. Ara que jo a les 7.00 a.m he sortit de casa enxufat perquè com diu el Comandant " Pitu " l'hora es l'hora i qui no hi és doncs que espavili  o dir allò " qui l'ha portat aquest company, doncs espavili amb ell ".
A la mateixa hora també hi ha una segona grupeta de sortida des de la Gasolinera B.P.del mateix poble es fan dir Xino-Xano http://ccsantceloni.blogspot.com.es/2012/03/sortida-xino-xano-els-angels.html
Aquesta era la meva segona opció per si no arribo a agafar-los,jeje(Està pendent sortir amb ells)
Els Gti es reuneixen en les dependencies Municipals de la Policia Local. Una bona colla en que només arribo i escolto un run run, uns gestos amb les mans en senyal de rap penat, jaja. Suposo que em segueixen en el blog. Gràcies companys!!

Aquest foto una mica desencaixada i borrosa es l'efecte de la rapidesa en que em començat i cla que tenim als Xino Xano parats al voral de la carretera degut a una punxada d'un company. Encara i tot he enganxat una mà saludant,jeje.
 Molta categoria i qualitat humana en aquest pilot. Damunt enfilem passat Mallorquines a la trobada de la A-2 direcció Bescanó.
Avui el problema era si de curt o de llarg. A primera hora feia fred doncs posat Pirates, camisa tèrmica i un impermeable. D'altres amb les pexugues d'en Ramon no li cal saber que fer. Potser el problema seria que toca el cuadre amb les cames. Solució un cuadre rodó d'alumini, jeje.
L'esmorza o mos es deia de fer a Bescanó però a l'hora que em passat tot tancat, jaja. No estic per aquests entrenaments ni horaris. Pitu diu en veu alta a " Anglés " fem parada.

 Tinc un sortiment de dos botigues de pastisseria per escollir. La proposta ha estat una divisió de la grupeta per no fer cap colapse o maricó l'últim per ser el 1º. Si es que amb aixó hi han disputes. He anat a la de dalt amb en Pitu. Soc un corredor i haig de seguir la roda bona i fer un marcatge, jeje. He fet 2º després han vingut en Jaume Sapiña, Ramon Pinyol, i Xampi l'últim. Han passat d'ell tot esperant 1-2-3 minuts parlant el botiguer amb les mestreses del poble. De regal hi han donat un bombó de conyat, jaja.
En la resta de la grupeta els han fet l'espera més tardana per la comanda d'entrepans com es veu a l'imatge. I jo pregunto això heu demanat?
 Quim,Pere,Sergi mastegant un bon entrepà.
 Quin forat de tenen aquest companys en el estomeg.
 Sergi Sales i Pere Amadó fan distribució dels apats, jaja.
 I a més també han compartit bunyols de Quaresme
 Un Brevetero dels bons en Ramon Berge Ros que també li dona pels entrepans.

 La resta de companys doncs una pasta que normalment sempre es de cabells d'àngel que està feta de sucre/ carbassa i fullola. Ingredients que vam bé per les cames.
 En Pitu es devorador d'aquest producte, més aviat ho duplica.
 Pedro " donda " Joan Calls i Ramon.
L'anècdota de la jornada sortim de Anglés a la primera corba a l'esquerra una furgoneta ens impedeix el pas i bé al darrera aquesta conductora tot tocan el Collons amb el Claxon. Es posa darrera nostra tot tocan el que.............? doncs a la primera corba a l'esquerra ja està a casa seva. Quina FIGAAAAAAAA que té gran i peluda.
 Les meves sensacions son pèssimes. Les cames no responen em despenjo i pujo Xino-Xano. A on està el límit?
Jaume Sapiña i Jordi Salicrú i jo al darrera. Els demés doncs en Xampi ha atacat a peu de Port des de Anglés fins a Sant Hilari Sacam. Com un duet s'ha ajuntat en Ignasi Calls i per darrera en la persecució en Pere i Sergi però no els han " pillat " ja que aquest l' últim se li ha tret la cadena.
Aquesta es la segona parada per fer-li cas al sr.de la bufeta o sr. de la prostata. Aquí em fet recompte dels companys ja que en Ramon i Xampi i Martinez han fet via directa cap a Arbúcies. Tenen compromisos. Ara falta en Pere Amador que competeix pel http://triatlobaixmontseny.blogspot.com.es/
Ha parat a la font de Sant Hilari i ningú l'espera. Això ha fet que temps enrera Tothom el conegués per la dita popular: MOLT GTI PERO SOLIDARITAT 0.
Ara un reportatge fotogràfic fet pel estimat  "PITU " o de nom JOSEP PUJOL PLANAS

Ignaci Calls
Adam Almagro
 jo mateix

 Per una vegada que soc protagonista.
Gràcies company!!!

Molt bon perfil i bona pota, jeje.
 Parada on domina l'equip Salicru. El dia que facin un equip " OJO " que vol dir ULL
Expliquem aquest gest? Garret.........

 Jordi Salicrú
Ramon Pinyol
Jaume Sapiña
 Pere Amador
Sergi Sales
Oscar  fitxat per Bicicletes Segú
Ara si en Ignasi Calls fent el gest Les Garres..... tot petonejant el Quim Planas
PItuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Quim
 Repertori pel teu album Pitu



 A mitja pujada de les Rampes de San Marçal una fotografa.
No estic acostomat a fer parada en aquesta font. He continuat amb en Jaume Sapiña perquè les cames estan tocades i de molt tros. Tan que només he pres un bidó i una coca cola en tota la sortida. Pensava fer una parada a la font de Santa Fe. Però han dit : ostres es d'hora encara podem fer un Coll de Santa Elena,jeje.
 Reagrupament i ja estic allà dalt.Algú diu agafem aquesta carretera que no transita ningú. Doncs Domingueros amb la música a tot drap i motoristes que baixen el port. Qui ha dit tot això ? si només falta que pugi un camió de Porcs.
Adam Almagro el vaig coneixa en aquesta sortida:
http://popriu.blogspot.com.es/2011/02/super-mega-voladora-sortida-amb-el-team.html
com també en Quim Planas.
 Episodi de barrio sesamo. Ahora  de cerca.
 Ahora de lejos.
 A la baixada ha punxat en Oscar Ramirez. Parada i xerrada. Joan Calls porta una lleterada enganxada al bidó. I això que no porta tubular ni liquit anti punxada " No Tube " que té un color Blanc. La resposta millor que te la digui ell , jaja.
I amb el tema de les punxades en Quim també li agrada molt els tubulars com jo. Doncs porta 5 punxades a la roda davantera amb aquest líquit. Això si que es una bona amortització d'aquest producte.El garmin s'ha parat i le tornat a conectar perdo algun km. Arribo a casa sense gasolina ni forçes. Demà ja decideixo si faig  la mitja volta d'en Tiet.
Al poble de Sant Antoni de Vilamajor hi ha aquest finde fira de Comerç. Moltes botigues a bon preu.
Aquesta parada és de les meves dues germanes.Aquí només hi ha una.Ana.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
84 dias d'entrenament

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada