21 de març del 2012

Canvi d'hàbits

Amb el meu horari d'entrenament estic per fer un canvi d'hàbits en la recuperació i més concretament en l'ingesta de líquids. Per un costat l'exercici que faig és cap al tard/ vespre.Això comporta que durant el dia vaig bevent aigua( 1,5 litres) i durant l'entrenament cau algun que altre bidó. I per l'altra costat l'efecte de tot plegat es trasmet quan estic dormint. Haig de aixecar-me repetidament al llarg del son. 1..2..3..4.(PIPI) i més impossible desconnectar o fer d'una tirada un somni reparador per al meu cos i ment.
La solució ha estat l'article que ha publicat un company del blog" Rendirse-jamas ".
http://rendirse-jamas.blogspot.com.es/2012/03/la-clave-de-la-recuperacion-y-la.html

Entre altres suggeriments aquest m'ha obert els ulls.
Diu així:
Sigues prudent amb la ingesta de fluids entre l'entrenament / competició i l'hora de dormir. Per als esportistes que es desperten repetidament durant la nit per anar al bany pot ser útil determinar l'estat d'hidratació i equilibri hídric, per prescriure el tipus i la quantitat de fluid necessari al llarg del dia i durant el període de recuperació.


Ja no recordo el dia que puc dormir d'una tirada al llitCrec que si pogués, potser tindria millor cara, un bon humor i millor talla ciclistaEl cos ho agrairia i el meu rendiment pujaria de nivell, o això espero, jeje.


A tot això ve perquè decideixo i faig saber que després de l'horari de treball deixo de beure aigua o líquids en grans quantitats(només mini petits glops). Durant els entrenaments tindré posat a l'esquena una gepa de camell. Més val passar set dormint que durant el dia m' aniré hidratant. 

Aveure si d'una punyetera vegada no he de llevar a la nit.

Bona nit i que continuï plovent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada