30 de març del 2012

Amb poca roba

Amb la tarda lliure he sortit una mica tapadot i ja m'he donat que portava massa equipatge. Em sobra la camiseta interior.
 Salutacions per ordre cronològic a Pere Riu i Enrique Bozas equip Mengual i Sergi equip Rocabikes, Sr.Josep Bruguera amb el seu inconfusible cabellera a Argentona, Cristobal equip Routier i Javi Garcia equip Muntbikes.
 Trepitjo al costat de la línea de ferrocarrils de Mataró i recordo que no he menjat res només un gel de carbohidrats. Tot d'una una aroma de calamars a la romana. Aquest efecte ha fet un run-run en el meu estómac. La meva distracció ha estat la calor,els turistes prenent el sol, l'olor de crema solar, i de sobte un altre aroma de paella. Comença a bullir els xiringuitos. El meu objectiu era a mitja sortida buscar-me una botiga de provisions en forma de barretes.
Una estació Center a Malgrat de Mar. Son els de Catbikes.
 De tornada he trobat a un company es diu Cristobal. Em parlat en paral.lel entretingu-
dament. For ever carretera versus Btt. Salutacions company
En tota la sortida he prés mig bidó. Tot un record. Ara toca omplir-se de proteïna i carbohidrats sòlids.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 http://bit.ly/H49Zdh
83 dias d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada